Tűsarok és Tipegő

Nem egyszerű fiatal nőnek lenni. A "mindent egyszerre" érzés, szinte percenként hatalmába kerít, és határaid durva feszegetésére ösztönöz. Házasság? Gyerekek? Egyetem? Barátok? Bulik? Önmegvalósítás? - Én azt mondom, próbáljuk meg mindet! Sikerülnie kell! ;-)

A kókuszmatrac átverés

2011.07.16. 12:23 :: Goodwillka

  • Mindenhol azt hallani, hogy a gyerekágyba kókuszmatrac kell, mert hogy az milyen jó... Én nem vagyok az a könnyen csőbehúzható vásárló, amit nem értek azt megkérdezem attól aki ért hozzá.

Így jutottam el a Brendonból egy matracszaküzletbe, a Matrackuckóba, ahol megkérdeztem hogy Ők, szakértőkként, hogy vélekednek a kókuszmatracokról. A fiatal eladó körülbelül két perc alatt ledarálta, hogy miért nem érdemes kókuszmatracot venni, én pedig szorgosan jegyzeteltem. Meg is osztom veletek azt amit ő mondott és azt amit fórumokról megtudtam azoktól akik használják:

  • Idővel a kókusz gyerekmatracnál a kókuszrost átszúrhat a huzatanyagon. - Ezt tapasztalatból mondhatom. A matracüzletben megtapogattam egyet, és tényleg átszúr :-(
  • A kókuszmatracon nem szabad ugrálni, mert megtörhet a kókusz tábla. Szerinted lehet azt garantálni, hogy a gyerek SOHA ne ugráljon rajta?
  • Azt mondják az atka nem telepszik meg a kókuszmatracban... a matracszakértő szerint az atka mindenben megtelepszik, így a kókusz gyerekmatracban is!
  • A nagy extrája a kókuszmatracnak az, hogy átmosható. Szerinted valaha át fogod mosni a matracot? És mit gondolsz, vajon mennyi idő alatt szárad meg?
  • A kókuszrost elég könnyen porosodik, gyerekmatracnál ez nem igazán előny, már ha nem szeretnéd, hogy a babád porszívó üzemmódba álljon...

 

Ezeken gondolkodj el Te is. Végül én egy hideghab matrac mellett döntöttem, a következő szempontok miatt:

  • Mert kétféle keménységű oldala van - a gyerek növekedésével változtatható!
  • Mert levehető, mosható huzata van, amelyen a folyadék nem hatol át!
  • Mert jól nézett ki, szép volt a mintája és volt kékben és rózsaszínben is :D
  • Mert 14cm vastag és jóval kényelmesebb, mint a kókuszmatrac.
  • Megkérdeztem a gyerekorvost és a védőnőnket és ők is azt mondták hogy ez nagyon király matrac, és jól tartja a pici gerincét :-)
  • 5 év garanciát kaptunk rá. :D

 

 

Örül a lelkem, ha választ kaphattál a kérdésedre. Ha hasznosnak találtad az írásom, lájkold a bejegyzést, hátha másnak is segíthetek! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalkismama.blog.hu/api/trackback/id/tr623071981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinky, the brain 2013.09.24. 09:19:02

...most kérjük a hab matrac hátrányait...

dokineni 2014.06.19. 15:39:18

Nagyon sokféle kókuszmatrac van, a jó minűségű nem szúr át, nem penészedik. Átszellőzik.
A kiságyba szerintem jobb a kókusz, utána át lehet térni másmilyenre. Ez legalább egy természetes anyag.
A fiatal eladók tudnak butaságot is mondani, ha megkérdezel egy valódi szakértőt, mondjuk ortopéd orvost, akkor azt fogja mondani, hogy a jó minőségű kókuszmatrac és a jó minőségű szivacsmatrac is egyformán jó, annyi a különbség, hogy a kókuszrost egy természetes anyag és antiallergén.
süti beállítások módosítása